ما را محبوب کنید
دانلود بازی جدید خروس جنگی 1.4.21 - جدیدترین نسخه خروس جنگی
دانلود رایگان نرم افزار و بازی اندروید
تاریخ : جمعه 28 اسفند 1394
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید خروس جنگی 1.4.21 - جدیدترین نسخه خروس جنگی

تا حالا جنگ انداختن خروس‌ها رو دیدی؟ می‌دونی خروس چوب‌سنگین، خارزن یا ندیدزن به چه خروسایی می‌گن؟ می‌دونی خروس دَنگ‌بالا یعنی خروسی که اندازه‌اش بزرگه؛ ولی ملاک خروس‌بازی به دَنگ نیست و به جنگه!
بازی خروس جنگی یه بازی فانتزی و شاد، درباره‌ی جنگ خروس‌هاس. تو این بازی می‌تونی خروس‌ات رو از بین صدها نوع خروس مختلف بسازی و به مبارزه با خروس‌های دیگران ببری‌اش. خروست هرچی بیشتر بجنگه، قوی‌تر می‌شه و پول بیشتری برات جایزه میاره. تو هم می‌تونی صاحب خوبی باشی و واسه خروست چیزای مختلف بخری، از کلاه و زره گرفته تا شمشیر و موشک‌انداز!
هرچی بیشتر به خروست برسی و بیشتر بهش سر بزنی، شیش‌دُنگ‌تر می‌شه. خروس شیش‌دُنگ، می‌تونه اعتبار صاحبشو تو جدول رده‌بندی بهترین خروس‌ها بالا ببره. بالاترین خروسا تو جدول رده‌بندی، جایزه‌های خیلی خفنی می‌گیرن. توی بخش داستانی بازی هم می‌تونی به ماجراجویی در سرزمین‌های وسیع خروس‌ها بری و با یاغی‌هایی که قصد برهم زدن آرامش این سرزمین رو دارن، مقابله کنی.
در قسمت آنلاین بازی هم، می‌تونی دوستان خود‌تو دنبال کنی و با خروس جنگی‌هاشون رقابت کنی و شهرت‌تو توی دنیای خروس جنگی به رخشون بکشی. همینطور می‌تونی خروس های قدرتمند دیگه از سراسر دنیا رو پیدا کنی و قدرت خروستو محک بزنی.
معطل چی هستی؟ خیلی راحت و با حجم کم، می‌تونی روی تبلت یا موبایل اندرویدیت «خروس جنگی» رو دانلود کنی. «خروس جنگی» رایگانه و با کم‌ترین حجم اینترنت ممکن، اجرا می‌شه.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +بازی ها , رقابتی , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی خروس جنگی , خروس جنگی , دانلود بازی ایرانی خروس جنگی , khoros jangi , دانلود بازی جدید , دانلود بازی آنلاین خروس جنگی , دانلود بازی رقابتی , خروس جنگی برای اندروید ,
تاریخ : پنج شنبه 27 اسفند 1394
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید باقلوا 1.5.1 - جدیدترین نسخه بازی باقلوا

اگر به دنبال یک بازی معمایی کاملا متفاوت، جدید و فوق العاده سرگرم‌کننده هستید، همین حالا با دریافت این بازی رایگان کامتان را شیرین کنید.
هدف این بازی حل جدول‌هایی نامرتب است که شما باید در آن کلمه مورد نظر را پیدا کنید، برای شما بیش از 400 مرحله مختلف و کاملا متفاوت را آماده کرده‌ایم که هر کدام میزان هوش و ذکاوت شما را مورد سنجش واقعی قرار می‌دهد. پس اگر فکر می‌کنید نسبت به دوستانتان میزان هوش بیشتری دارید این بازی کاملا متفاوت و جذاب بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در طول حل جدول‌ها با مناظر و زیبایی‌های ایران زمین بیشتر آشنا خواهید شد و سفری خواهید داشت به شهر، بادگیر‌ها در یزد، پاسارگاد و آرامگاه کوروش بزرگ، شمال همیشه سبز و جنوب گرم و صمیمی، روزهای برفی غرب ایران و ده‌ها جاذبه‌ی دیگر. بازی دارای 32 کاراکتر است که هر کدام بیانگر میزان هوش شما است. اگر جدول‌های بیشتری را حل کنید هوش شما ارتقاء پیدا می‌کند. اما زیبایی‌های این بازی فقط به این موارد خلاصه نمی‌شود. ویژگی‌های گرافیکی و هنری و استفاده از کاراکتر‌های ایرانی و موسیقی سنتی و اصیل در این بازی به بهترین شکل ممکن استفاده شده است. پس همین حالا فرصت را از دست ندهید و این بازی کاملا متفاوت و سرگرم‌کننده و کاملا رایگان را دریافت کنید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +بازی ها , کلمات , ,
برچسب‌ها: باقلوا , بازی اندروید , باقلوا برای اندروید , بازی جدید , دانلود بازی باقلوا , دانلود بازی ایرانی , دانلود بازی معمایی , بازی جدید , بازی , اندروید , بازی حل جدول , اپدیت جدید باقلوا ,
تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید Clash of Clans 8.332.9 - آخرین نسخه کلش آو کلنز

Clash of Clans (جنگ قبایل) نام یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است که در مدت زمان کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین گیمرهای اندرویدی بدست آورد و هم اکنون دارنده امتیاز خارق العاده ۴.۸ از ۵ در گوگل پلی است.در این بازی زیبای اندرویدی شما باید با استفاده از ابزاری که در اختیارتان قرار می گیرد دهکده خود را بسازید و آن را وسعت ببخشید.باید با استراتژی خود بر حملاتی که از دیگر قبایل علیه شما صورت می گیرد غلبه کنید و امپراطوری خود را از دست ندهید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +بازی ها , استراتژی , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی کلش , دانلود بازی کلش آف کلنز , دانلود بازی کلش آو کلنز , کلش , کلش آف کلنز , دانلود بازی استراتژی اندروید , دانلود کلش برای اندروید , clash of clans , دانلود ورژن جدید بازی کلش ,
تاریخ : شنبه 15 اسفند 1394
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید Clash Royale 1.2.3 - آخرین نسخه کلش رویال

بازی جدید سازندگان کلش آو کلنز

در یک مبارزه همزمان با بازیکنان دیگر از قلعه‌های خود دفاع کنید و تلاش کنید تا قلعه‌های حریف را نابود سازید!
مجموعه قهرمانان خود را تکمیل کنید و ارتقاع ببخشید تا به مبارزه با پادشاه حریف بپردازید! همراه با شخصیت‌ها و توانایی‌های آشنا و جدید از دنیای بازی کلش آو کلنز به مبارزه با بازیکنان سراسر دنیا بپردازید!

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +بازی ها , استراتژی , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی کلش رویال , کلش رویال اندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی clash royal , دانلود ورژن جدید بازی clash royal , دانلود بازی های سوپرسل ,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آخرین مطالب

/