ما را محبوب کنید
دانلود نرم افزار جدید گواهینامه یار 2.4 - جدیدترین نسخه آزمون های آیین نامه
دانلود رایگان نرم افزار و بازی اندروید
تاریخ : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید گواهینامه یار 2.4 - جدیدترین نسخه آزمون های آیین نامه

برنامه ی گواهینامه یار یک برنامه ی جامع در زمینه ی آزمون های راهنمایی و رانندگی و  یادگیری آن، جهت اخذ گواهینامه در کمترین زمان ممکن میباشد.

شما از طریق این نرم افزار دانش خود را در 24 سری آزمون جامع به چالش می کشید. هر آزمون شامل 30 سوال که ترکیبی از سوالات آزمون های نهایی راهنمایی و رانندگی میباشد هستند. در صفحه ی هر آزمون نحوه ی چینش هر آزمون بر اساس پراکندگی موضوعی داده شده است بنابراین شما خلاصه ای از آزمونی که میخواهید شرکت کنید را می بینید.

بعد از انتخاب آزمون شما میتوانید حالت راهنما را فعال کنید اگر راهنما فعال باشد شما در کنار هر سوال یک کلید برای دیدن پاسخ صحیح آن سوال میبنید، که برای آزمون های اول بهتر است اینکار را نکنید و دانش خود را بسنجید بعد از پایان آزمون و گرفتن نتیجه از این قابلیت استفاده کنید بهتر است.

در پایان آزمون یک کارنامه ی کلی برای شما صادر میشود گه شامل نتیجه ی آزمون (قبولی یا رد) و نحوه ی عملکرد شما و پاسخ نامه ی شما میباشد.

همچنین این برنامه علاوه بر اموزش تابلوها شامل قسمت های آموزشی دیگری هم میباشد که بصورت تئوری میتوانید از ان ها استفاده کنید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , آموزش , ,
برچسب‌ها: گواهینامه یار , گواهینامه , آزمون های گواهینامه , سوالات گواهینامه , گواهینامه یار اندروید , نرم افزار گواهینامه ,
تاریخ : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید مکتب‌ خونه 1.1.3 - جدیدترین نسخه نرم افزار ویدئوهای رایگان آموزشی

دسترسی رایگان به فیلم‌های دروس برترین دانشگاه‌های ایران

در مکتب‌خونه می تونید به بیش از 5000 ساعت ویدئو از بیش از 200 درس از دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر و ... به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

مکتب خونه در هر ترم تحصیلی، تعداد مشخصی درس از دانشگاه های برتر کشور را با هماهنگی استاد درس شروع به فیلم برداری می کنه. سپس در طول ترم با ضبط جلسات درس، جلسات به صورت منظم و به مرور زمان با کمترین فاصله از برگزاری آن کلاس در دانشگاه،روی وبسایت قرار می گیرند.

همچنین در مکتب‌خونه می‌تونید به آموزش نرم‌افزارهای پرکاربرد، کلاس‌های دانشگاه‌های برتر دنیا و ویدئوهای آموزشی متنوع دسترسی داشته باشید.


هدف مکتب خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه ی فارسی زبانان است. ما اعتقاد داریم که هیچ کس نباید به خاطر هیچ چیز از لذت یاد گرفتن محروم شود. نباید سن و سال یا مکان و موقعیت و امکانات مالی افرادی را از یاد گرفتن و موفقیت باز دارد.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , آموزش , ,
برچسب‌ها: مکتب خونه , دانلود نرم افزار مکتب خونه , ویدیو های آموزشی رایگان , کلاس های دانشگاه صنعتی شریف , درس خواندن در خانه , مکتب خونه برای اندروید ,
تاریخ : دو شنبه 30 فروردين 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید آموزش زبان انگلیسی Casco - جدیدترین نسخه Casco

اپلیکیشن Casco یک برنامه آموزشی زبان انگلیسی می باشد که با شیوه ایی جامع و مدرن سعی در آموزش زبان انگلیسی بصورت کاملا اصولی دارد.

با Casco می توانید مهارت های شنیداری، مکالمه (بصورت هوشمند)، درک لغات و نحوه استفاده در جمله و گرامر خود را در سطوح مقدماتی، متوسط و پیشرفته تقویت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , آموزش , ,
برچسب‌ها: casco , دانلود نرم افزار casco , نرم افزار آموزش زبان انگلیسی casco , آموزش زبان casco , نرم افزار آموزش زبان , انگلیسی , casco برای اندروید , یادگیری زبان انگلیسی ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/