ما را محبوب کنید
دانلود بازی جدید باقلوا 1.5.1 - جدیدترین نسخه بازی باقلوا
دانلود رایگان نرم افزار و بازی اندروید
تاریخ : پنج شنبه 27 اسفند 1394
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید باقلوا 1.5.1 - جدیدترین نسخه بازی باقلوا

اگر به دنبال یک بازی معمایی کاملا متفاوت، جدید و فوق العاده سرگرم‌کننده هستید، همین حالا با دریافت این بازی رایگان کامتان را شیرین کنید.
هدف این بازی حل جدول‌هایی نامرتب است که شما باید در آن کلمه مورد نظر را پیدا کنید، برای شما بیش از 400 مرحله مختلف و کاملا متفاوت را آماده کرده‌ایم که هر کدام میزان هوش و ذکاوت شما را مورد سنجش واقعی قرار می‌دهد. پس اگر فکر می‌کنید نسبت به دوستانتان میزان هوش بیشتری دارید این بازی کاملا متفاوت و جذاب بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در طول حل جدول‌ها با مناظر و زیبایی‌های ایران زمین بیشتر آشنا خواهید شد و سفری خواهید داشت به شهر، بادگیر‌ها در یزد، پاسارگاد و آرامگاه کوروش بزرگ، شمال همیشه سبز و جنوب گرم و صمیمی، روزهای برفی غرب ایران و ده‌ها جاذبه‌ی دیگر. بازی دارای 32 کاراکتر است که هر کدام بیانگر میزان هوش شما است. اگر جدول‌های بیشتری را حل کنید هوش شما ارتقاء پیدا می‌کند. اما زیبایی‌های این بازی فقط به این موارد خلاصه نمی‌شود. ویژگی‌های گرافیکی و هنری و استفاده از کاراکتر‌های ایرانی و موسیقی سنتی و اصیل در این بازی به بهترین شکل ممکن استفاده شده است. پس همین حالا فرصت را از دست ندهید و این بازی کاملا متفاوت و سرگرم‌کننده و کاملا رایگان را دریافت کنید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +بازی ها , کلمات , ,
برچسب‌ها: باقلوا , بازی اندروید , باقلوا برای اندروید , بازی جدید , دانلود بازی باقلوا , دانلود بازی ایرانی , دانلود بازی معمایی , بازی جدید , بازی , اندروید , بازی حل جدول , اپدیت جدید باقلوا ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/