ما را محبوب کنید
فروشگاه برنامه
دانلود رایگان نرم افزار و بازی اندروید
تاریخ : شنبه 4 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید ایرانسل من 1.0.0 - جدیدترین نسخه ایرانسل من

با استفاده از این برنامه راحت و سریع حساب های تلفن همراه و وایمکس تان را مدیریت کرده و اطلاعات حساب خود را در هر لحظه مشاهده نمایید.
آخرین بروز رسانی: از این پس با استفاده از این برنامه میتوانید بسته های افزایشی را بدون شماره گیری کد دستوری خریداری نمایید.

بسته ترکیبی من: همانطور که می خواهید باشید! بسته مناسب خود را پیدا نمی کنید؟ این سرویس جدید به شما امکان می دهد که بر حسب دقایق مکالمه، تعداد پیامک و حجم اینترنت مورد نیازتان، بسته دلخواه‌تان را تعیین کرده و سفارش دهید. حتما امتحان کنید!

افزایش حد اعتبار: به آستانه حد اعتبار سیم کارت دائمی خود رسیده اید؟ با این ویژگی جدید درخواست افزایش حد اعتبار ارائه کنید.

کارت شارژ آسیب دیده: تا به حال با کارت شارژهای آسیب دیده روبه رو شده اید؟ دیگر نگران این قضیه نباشید! با استفاده از این ویژگی جدید جزئیات کارت شارژ آسیب دیده استفاده نشده را وارد کنید تا پروسه شارژ یا پرداخت تکمیل شود.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , ابزارها , ,
برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ایرانسل من , ایرانسل من , دانلود نرم افزار ایرانسل , دانلود نرم افزار my irancell , دانلود نرم افزار رسمی ایرانسل , خرید بسته اینترنت , کارت شارژ آسیب دیده , اینترنت ایرانسل ,
تاریخ : جمعه 3 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید لوتی وار 1.0 - جدیدترین نسخه بازی لوتی وار

بازی لوتی وار درباره هنرپیشه فیلم فارسی است که شما نقشش را بازی خواهید کرد

بازی به سبک مبارزه‌ای (فایتینگ) سه بعدی است و شما باید در نقش هنرپیشه فیلم های اکشن، حریفها و سیاه لشگرها را از پیش راه بردارید.

این بازی در حالیکه کنترل ساده ای دارد و براحتی با یک انگشت قابل بازی است، هیجان بالایی دارد اما رسیدن به مراحل بالا احتیاج به تمرکز و تمرین دارد.

شما چهار حرکت اصلی دارید: ضربه به سر حریف، ضربه به شکم حریف، دفاع بالا و دفاع پایین و چهار حرکت ویژه: چک، پخ! ضایع کردن و عربده کشیدن! پس از شکست دادن هر حریف اورا به پول خورد (سکه) تبدیل میکنید.

محیط بازی نوستالوژیک ساخته شده و شما را به پشت صحنه ی ساخت فیلم های سیاه و سفید می برد. داستان بازی درباره‌ی کارگردانی است که سبک متفاوتی در فیلم سازی دارد و به همین خاطر خیلی‌ها او را دیوانه می‌نامند و مخالفان زیادی دارد که سعی می کنند مانع ساخت فیلم‌هایش شوند...

هر مرحله ماموریت مخصوص به خود را دارد و استراتژی بازی با توجه به آن فرق خواهد کرد. در انتهای بازی حالت بی انتها باز خواهد شد و بر اساس انتخابهای داستانی شما، جایزه‌ای مخصوص به شما داده می‌شود. پس از آن شما می توانید امتیازهای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +بازی ها , هیجان انگیز , ,
برچسب‌ها: لوتی وار , دانلود بازی لوتی وار , بازی لوتی وار برای اندروید , دانلود بازی ایرانی جدید , بازی ایرانی لوتی وار , دانلود بازی اندروید , بازی , اندروید , بازی اندروید لوتی وار جدیدترین نسخه ,
تاریخ : پنج شنبه 2 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید مرغ‌ ها اعصاب ندارند 1.2.224

مرغ‌ها اعصاب ندارند! یک بازی ساده، اعتیاد آور، سرگرم‌کننده و البته ایرانی هست که برای دستگاه‌های موبایل عرضه شده.

توجه: لطفا قبل از دانلود بازی، ویدیوشات (تیزر) بازی را مشاهده نمایید.

داستان بازی

داستان بازی از این قراره که روزگاری تو مزرعه اصغرآغا همه به خوبی و خوشی داشتن زندگی میکردن، تا اینکه یک روز اصغرآغا یه مرغِ خوشگلِ خریده بود، بقیه مرغای شرور هم که طاقت دیدن خوشگلتر از خودشونو نداشتن سریع دورهم جمع شدن و شروع کردن به نقشه کشیدن...

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +بازی ها , رقابتی , ,
برچسب‌ها: مرغ‌ها اعصاب ندارند , دانلود بازی مرغ‌ها اعصاب ندارند , بازی مرغ‌ها اعصاب ندارند اندروید , دانلود بازی ایرانی , بازی آنلاین ایرانی , جدیدترین نسخه مرغ‌ها اعصاب ندارند , بازی جدید اندروید , اندروید , بازی ,
تاریخ : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید LINE 6.1.0 - جدیدترین نسخه نرم افزار لاین

LINE: Free Calls & Messages یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای ارتباطی است که به کمک آن شما قادر خواهید بود به صورت شبانه روزی و رایگان به دوستان خود پیامک ارسال کنید یا با آنها تماس صوتی برقرار کنید.از ویژگی های اصلی این نرم افزار رایگان بودن و نامحدود بودن آن است.با نصب نرم افزار لاین بر روی گوشی و تبلت خود شما همانند فیسبوک صاحب یک صفحه شخصی می شوید که می توانید در آن پست بگذارید، عکس ها و فیلم های خود را با دیگر کاربران و دوستان به اشتراک گذاشته و از طرف دیگران لایک و کامنت دریافت کنید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , ارتباطات , ,
برچسب‌ها: دانلود لاین , دانلود line , دانلود لاین جدید , لاین برای اندروید , مسنجر لاین , دانلود جدیدترین ورژن لاین , دانلود line android , دانلود نرم افزار لاین آرین نسخه ,
تاریخ : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید مستر بلیط 1.0.3 - جدیدترین نسخه مستر بلیط

مِستر بلیط یک متخصص بلیط هواپیما است!
در این اپلیکیشن تمام پروازهای سیستمی و چارتری را با ارزانترین قیمت فراهم کرده است. هر کجا که هستید پرواز دلخواهتان را جستجو کنید و همان لحظه بلیطتان را بخرید!

بلیط ها برای شما پیامک و ایمیل می شود و خرید از آن لذت بخش است!

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , سیر و سفر , ,
برچسب‌ها: مستر بلیط , دانلود نرم افزار مستر بلیط , نرم افزار رزرو بلیط , بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , بلیط , دانلود نرم افزار جدید , نرم افزار اندروید , مستر بلیط اندروید ,
تاریخ : سه شنبه 31 فروردين 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید گنگ استایل 0.37 - جدیدترین نسخه بازی گنگ استایل

گنگ استایل ( GangStyle ) داستان گروهی از افراد است که در پی تخریب و غارت شهر توسط افراد شرور ، در تلاش هستند تا با تشکیل قبیله و اتحاد ( کلن ) شهر خود را دوباره ساخته و با استراتژی مناسب با آنها مقابله کنند. شما مسئول اداره شهر خواهید بود و با استخدام افراد مختلف و راه اندازی کسب و کار های گوناگون ، منابع مالی خود را افزایش داده و به کمک آن توان دفاعی شهر را آنقدر مستحکم خواهید کرد که دیگر هیچکسی نتواند به سادگی به شما حمله نماید و سپس به کمک دیگر شهر ها رفته و آنها را آزاد می کنید تا دوباره مردم به شهر بازگردند.

شما می تونید با بازیکن های دیگه چت (گفتگوی آنلاین) بکنید و از اونها برای مراقبت بیشتر از شهرتون کمک بگیرید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +بازی ها , استراتژی , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی گنگ استایل , دانلود بازی آنلاین گنگ استایل , بازی ایرانی گنگ استایل , بازی جدید gang style , بازی جدید اندروید , بازی , اندروید , بازی برای موبایل , بازی آنلاین ,
تاریخ : سه شنبه 31 فروردين 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید چیز 3.5.0 - جدیدترین نسخه چیز (کلیپ های خنده دار)

چیز یک شبکه اجتماعی است فقط و فقط برای شاد بودن و خندیدن.

محتوای اصلی چیز ویدیو و عکسه با یک عالمه کامنت و نظر بامزه زیر اون‌ها. ویدیو‌ها تو چیز کم حجم و بانمک اند اما تعدادشون خیلی زیاده مثل یک جعبه پر از آبنبات‌های کوچولوی خوشمزه.

تا همین حالا چندین هزار ویدیو و عکس تو چیز وجود داره و هر ساعت چندین ویدیو اضافه میشه. سر کلاس، سر کار یا هر موقع که بیکار بودید به راحتی می‌تونید از این همه مطلب بامزه  لذت ببرید و سرگرم بشید.

تو چیز از این که کنار هم هستیم لذت می‌بریم و درباره جدیدترین سوژه‌ها با هم گپ می‌زنیم.

تبلیغات و غم و غصه و جک‌های بی‌مزه تو چیز جایی ندارن.

تو چیز همه با هم دوست هستند و همه این فرصت رو دارند که بهترین مطالبشون رو با بقیه تقسیم کنند، فقط کافیه بامزه باشید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , اجتماعی , ,
برچسب‌ها: چیز , دانلود نرم افزار چیز , کلیپ خنده دار , کلیپ جدید , دانلود نرم افزار کلیپ , چیز برای اندروید , جوک خنده دار , ویدیو جدید ,
تاریخ : دو شنبه 30 فروردين 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید آموزش زبان انگلیسی Casco - جدیدترین نسخه Casco

اپلیکیشن Casco یک برنامه آموزشی زبان انگلیسی می باشد که با شیوه ایی جامع و مدرن سعی در آموزش زبان انگلیسی بصورت کاملا اصولی دارد.

با Casco می توانید مهارت های شنیداری، مکالمه (بصورت هوشمند)، درک لغات و نحوه استفاده در جمله و گرامر خود را در سطوح مقدماتی، متوسط و پیشرفته تقویت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , آموزش , ,
برچسب‌ها: casco , دانلود نرم افزار casco , نرم افزار آموزش زبان انگلیسی casco , آموزش زبان casco , نرم افزار آموزش زبان , انگلیسی , casco برای اندروید , یادگیری زبان انگلیسی ,
تاریخ : یک شنبه 29 فروردين 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید فروت‌کرفت 1.5.4122 - جدیدترین نسخه بازی فروت‌کرفت

فروت کرفت (نبرد میوه‌ها) اولین بازی کارتی ایرانی است که توسط یک گروه توسعه‌دهنده جوان ایرانی تولید شده است.

در این بازی با بیش از ۲۰۰ شخصیت جدید و مهیج آشنا خواهید شد. این شخصیت‌ها به شما کمک میکنند مجموعه‌ای از بی‌نظیرترین کارتها را جمع‌آوری کنید، با پیشرفت در روند بازی وارد لیگهای هفتگی شوید و به صورت زنده و "همزمان" با دیگر بازیکنان نبرد کنید.

جو رقابتی این بازی، هیجانی باور نکردنی ایجاد خواهد کرد. شما میتوانید با دوستان خود متحد شوید، قبیله‌های متعددی را ایجاد کنید و برای دشمنانتان که از سراسر ایران انتخاب میشوند خطر بزرگتری محسوب شوید.

اگر با بازیهای آنلاین آشنا هستید از این بازی و این رقابت میان دوستان خود لذت خواهید برد.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +بازی ها , رقابتی , ,
برچسب‌ها: فروت‌ کرفت , دانلود بازی فروت کرفت , بازی جدید , بازی جدید اندروید , بازی اندروید , دانلود بازی froit craft , اندروید , بازی آنلاین , بازی ایرانی آنلاین ,
تاریخ : یک شنبه 29 فروردين 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید نبرد فرماندهان 107 - جدیدترین نسخه نبرد فرماندهان

در بازی نبرد فرماندهان هر فرمانده یک پایگاه نظامی دارد که میتواند با استفاده از نیروهای مختلف مانند انواع هواپیماها و تانک های زرهی مدرن و پدافند ها و... با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین به نبرد بپردازد, فرماندهان میتوانند به یکدیگر حمله کنند و یا در مقابل حمله دشمنان مقاومت کنند و سکه بگیرند و مدال دریافت کنند و از بین تعداد زیادی نیرو انتخاب کنند و از آن نیرو ها در جنگ ها استفاده کنند.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +بازی ها , استراتژی , ,
برچسب‌ها: نبرد فرماندهان , دانلود بازی نبرد فرماندهان , بازی آنلاین , بازی آنلاین نبرد فرماندهان , دانلود بازی تفنگی , دانلود بازی جدید اندروید , بازی اندروید ,

آخرین مطالب

/